مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1395 ساعت 13:562016-09-15سياسي

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی: مدیران به بخش خصوصی اعتماد کنند


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران باید به سوی بخش خصوصی بروند و به بخش خصوصی اعتماد کنند، ولی در کنار خصوصی سازی باید نظارت وجود داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم احمد امیرآبادی ظهر امروز در حاشیه مراسم جلوه هایی از اقدام و عمل که در خلجستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری اظهار کرد: در بحث سرمایه گذاری به نظر می رسد باید اراده ای برای برون سپاری باشد که متاسفانه در استان قم این اراده وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران باید اراده ای در زمینه جذب سرمایه گذار به استان داشته باشند و ورود آنها را تسهیل کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوانین قابل انعطاف است و خشک نیست، گفت: در مواردی که لازم است باید بیان شود در مجلس قوانین را اصلاح کنیم.

وی تصریح کرد: تمایل داریم این اتفاق بیفتد و سرمایه گذاران به قم جذب شوند و از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم، زیرا دولت توانایی مالی و مدیریتی اجرای بسیاری از پروژه ها را ندارد، بنابراین باید از توانایی بخش خصوصی و مردم در این زمینه استفاده کنیم.

امیرآبادی با بیان اینکه مدیران باید به سوی بخش خصوصی بروند و به بخش خصوصی اعتماد کنند، گفت: در کنار خصوصی سازی باید نظارت وجود داشته باشد، متاسفانه نظارت در کشور و استان کم مشاهده می شود، نظارت به معنای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی: مدیران به بخش خصوصی اعتماد کنند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی: مدیران به بخش خصوصی اعتماد کنند