مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1395 ساعت 13:362016-09-10اجتماعي

مدیرکل هواشناسی گلستان: سیل‎خیزترین استان کشور نیاز به ایجاد رادار دارد


مدیرکل هواشناسی استان گلستان گفت: استان گلستان به عنوان سیل‎خیز‎ترین استان کشور نیاز به تاسیس رادار دارد و زمین آن را در شهرستان گنبدکاووس تامین کردیم و در صورت تخصیص اعتبار آن را تاسیس خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از گرگان، سید محمدرضا رضوی پیش از ظهر امروز در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان به وقوع سیل 12 و 17 شهریور در استان گلستان اشاره کرد و اظهار کرد: امسال خوشبختانه در بارش فصلی در تنها جایی که در استان گلستان سیل داشتیم مینودشت و گالیکش بود که در نقشه هواشناسی این دو منطقه را نمی‎توانیم رصد کنیم و باید بر اساس داده های راداری و پیش آگهی یکی، دو ساعت قبل از وقوع بارش اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه در دو سیل 12 و 17 شهریور ماه احتمال وجود سیل‎ پیش‎بینی‎ می‎شد، ابراز داشت: در سیل نخست میزان بارندگی 20 میلیمتر پیش‎بینی می‎شد که این میزان هیچ تاثیر تخریبی بر استان نمی‎گذاشت اما بر اساس تجربه همکاران و با توجه به اینکه دمای آب دریای خزر به 30 درجه سانتیگراد رسیده بود پیش‎بینی وقوع سیل را از بارندگی 12 شهریور داشتیم.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان خاطرنشان کرد: بعد از ورود جبهه سرد وزش باد شدید از دریای خزر و ساحل نور شروع شد و از قائمشهر به خشکی رسید و شهرستان آمل و بخشی گرگان را در نوردید به طوری که تنها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل هواشناسی گلستان: سیل‎خیزترین استان کشور نیاز به ایجاد رادار دارد

مدیرکل هواشناسی گلستان: سیل‎خیزترین استان کشور نیاز به ایجاد رادار دارد