مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1395 ساعت 00:202016-08-31بين الملل

تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت ده ها واحد مسکونی جدید در کرانه باختری


؛ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه با احداث 284 واحد مسکونی جدید در شهرک های صهیونیست نشین در کرانه باختری رود اردن موافقت کرد.

سازمان مدیریت شهری رژیم صهیونیستی که تحت نظارت ارتش این رژیم است در حالی تصمیم خود را برای ساخت واحدهای مسکونی جدید در کرانه باختری رود اردن اعلام کرد که نماینده ویژه سازمان ملل برای پیگیری فرایند صلح در خاورمیانه دو روز پیش به شورای امنیت اعلام کرد اقدام تل آویو در افزایش ساخت واحدهای مسکونی یهودی نشین در اراضی فلسطینی که بیشتر کشورها آنرا غیرقانونی می دانند، چالشی اصلی در برابر تلاش های جاری برای رسیدن به توافقنامه صلح است.

اما رژیم صهیونیستی که در جنگ سال 1967 کرانه باختری رود اردن را اشغال کرد، انتقاد های نیکلای ملادینوف نماینده ویژه سازمان ملل در خاورمیانه را رد کرد.

نزدیک به 1000 صهیونیست با حمایت نظامیان صهیونیستی در میان نزدیک به 230 هزار فلسطینی در شهر الخلیل زندگی می کنند که از کانون های مهم درگیری در کرانه باختری به شمار می رود.

در گزارش اخیر کمیته چهارجانبه خاورمیانه متشکل از آمریکا، سازمان ملل، اتحادیه اروپا و روسیه نیز از اسراییل خواسته شده است احداث و توسعه شهرک سازی در اراضی فلسطین را متوقف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت ده ها واحد مسکونی جدید در کرانه باختری

تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت ده ها واحد مسکونی جدید در کرانه باختری