مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 22:312016-08-31حوادث

رییس اداره محیط زیست بابل خبر داد دستگیری 3 گروه شکارچی متخلف در بابل


سه گروه شکارچی متخلف در بابل دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

- نعمت اله قنبری امروز در گفت وگو با خبرنگار " از شهرستان بابل، اظهار کرد: سه گروه از شکارچیان استان مازندران و شهر فیروزکوه در بابل شناسایی و به همراه وسایل کشف شده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در یک مورد آن حکم قضایی صادر شد، افزود: یکی از موضوعات در دادگاه تجدید نظر طرح دعوی شد و خواستار انجام حکم متناسب با جرم صورت گرفته هستیم.

رییس اداره محیط زیست بابل از کشف و ضبط پنج کیلو و 900 گرم گوشت کل بز وحشی در خانه متخلفی در بابل خبر داد و ادامه داد: پرونده برای شاخ دو راس کل بز وحشی تشکیل شده و در مراجع قضایی در دست بررسی است.

قنبری تصریح کرد: بررسی و پیگیری پرونده در مراجع قضایی برای صید غیرمجاز بیش از 100 قطعه ماهی و تخریب رودخانه در سه مرحله با توقف عملیات با هماهنگی مرجع قضایی از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: معرفی بزرگترین شکارچیان معروف شهرستان و استان به مرجع قضایی بنا به اظهارات مردم منطقه سبب کاهش شدید شکار در مناطق کوهستانی شده است.

*فقدان سیستم تصفیه خانه فاضلاب در دانشگاه علوم پزشکی بابل رییس اداره محیط زیست بابل با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی بابل فاقد سیستم تصفیه خانه فاضلاب است، اضافه کرد: بر اساس گزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره محیط زیست بابل خبر داد دستگیری 3 گروه شکارچی متخلف در بابل

رییس اداره محیط زیست بابل خبر داد دستگیری 3 گروه شکارچی متخلف در بابل