مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 19:162016-08-31سياسي

روایت دیدار خانواده شهدای مدافع حرم با «آقا»


دو قسمت جدید از مجموعه «روایت دیدار» به دیدار خانواده شهدای مدافع حرم با مقام معظم رهبری از جمله خانواده شهید مصطفی صدرزاده و شهید مسعود عسگری می پردازد.

- دو قسمت جدید از مجموعه روایت دیدار به دیدار خانواده شهدای مدافع حرم با مقام معظم رهبری از جمله خانواده شهید مصطفی صدرزاده و شهید مسعود عسگری می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دو قسمت جدید از مجموعه روایت دیدار آماده پخش شده که مربوط به دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهدای هفتم تیر و مدافع حرم در پنجم تیر ماه 95 است و ضمن پخش تصاویری از این دیدار، روی زندگی خانواده دو تن از این شهدا تمرکز کرده و با خانواده هایشان گفتگو می کند.

قسمت اول روایت دیدار مربوط به دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، به کارگردانی سیدمهدی مویدی تولید شده و بیانات مقام معظم رهبری درباره تصور دشمن درباره جوانان ایرانی را پخش می کند و همچنین به خانواده شهید مصطفی صدرزاده می پردازد.

به گفته مویدی از آنجا که اجازه نمی دادند صدرزاده به عنوان داوطلب آزاد برای دفاع از حرم شرکت کند، او به مشهد می رود، خود را به عنوان داوطلب افغانستانی جا می زند و به جبهه های نبرد با داعش و تروریست های سوریه می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت دیدار خانواده شهدای مدافع حرم با «آقا»

روایت دیدار خانواده شهدای مدافع حرم با «آقا»