مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 17:502016-08-31فرهنگي

ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با جشنواره مقاومت


چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت با برنامه ریزی و ساماندهی مناسب می تواند بستر خوبی برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و ایجاد موج بیداری اسلامی در سینمای جهان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"؛ کمتر از یک ماه تا برگزاری چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت مانده است.

جشنواره ای که قدیمی ترین جشنواره فیلم های ارزشی است و می خواهد همزمان با هفته دفاع مقدس جهان را به تماشای آثار انقلابی و اسلامی فرا بخواند.

فیلمسازان متعهد دنیا دریافته اند که اگر برگزار کنندگان جشنواره کن، اسکار و دیگر جشنواره های خارجی مطابق با سیاست هایشان به فیلم های آنها توجه نمی کنند، ایران زمینه ای را فراهم کرده است که بیایند و به زبان هنر حرفشان را به گوش جهان برسانند.

این جشنواره به حدی در دنیا اعتبار پیدا کرده است که امسال از 102 کشور جهان به آن اثر فرستاده اند و در این بین امریکا با 149 اثر، هند با 128 اثر و ترکیه با 69 اثر عنوان بیشترین آثار ارسالی را به خود اختصاص داده اند.

این آمار و ارقام نشان می دهد جشنواره فیلم مقاومت از نظر کمی توانسته رشد قابل قبولی داشته باشد و پیش بینی می شود محتوای بسیاری از فیلم های حاضر در آن هم خوب باشد.

حال اگر برنامه ای برای ارتقای سطح فنی و کیفی فیلمسازان حاضر در این جشنواره گذاشته شود در سالهای آینده می تواند حرف های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با جشنواره مقاومت

ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با جشنواره مقاومت