مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 17:262016-08-31سياسي

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران: طرح تحول سلامت نیازمند بازنگری و اصلاح است


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران اجرای طرح تحول نظام سلامت را برگ زرین در کارنامه دولت های پس از انقلاب دانست و گفت: این طرح با وجود توفیقات و دستاوردهای قابل توجه، - به شدت نیازمند بازنگری و اصلاح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، محمدجواد کبیر بعد از ظهر امروز در آیین بهره برداری از ساختمان اداره کل بیمه سلامت استان زنجان تکمیل ساختمان اداره کل بیمه سلامت در موعد مقرر را اقدام جهادگونه دانست و اظهار کرد: این ساختمان با وجود فراز و نشیب های موجود در پروژه های عمرانی با انحراف معیار قابل قبول به سرانجام رسیده است.

وی بیمه سلامت را متصدی خدمتگزاری به مردم دانست و اضافه کرد: این سازمان با هدف ارائه چهار تا پنج وظیفه مشخص از جمله حفاظت مالی، پوشش بیمه همگانی، توسعه دسترسی همگانی برای همه آحاد مردم برای بهره مندی عادلانه از خدمات سلامت و ایجاد تضمین کمی و کیفی برای خدمات سلامت ایجاد شده تا بتواند به خانواده 40 میلیون نفری اعضای بیمه سلامت ارائه خدمت کند.

*خدمات قابل توجه نظام در حوزه سلامت مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران به اقدامات شایسته انجام شده بعد از انقلاب در حوزه سلامت اشاره و تاکید کرد: با وجود مشکلات عدیده اقتصادی نظام مراقبت های سلامت در آغاز انقلاب ایجاد شد که 8 هزار و 500 خانه بهداشت از مجموع 18 هزار خانه بهداشت فعلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران: طرح تحول سلامت نیازمند بازنگری و اصلاح است

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران: طرح تحول سلامت نیازمند بازنگری و اصلاح است