مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 17:252016-08-31سياسي

استفاده از ظرفیت های مکران از اهداف توسعه در جنوب کشور است


جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: استفاده از استعدادها و توانایی های مناطق و سواحل مکران از اهداف اصلی توسعه فرهنگی و اجتماعی در مناطق جنوب کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا وسیما"، امیر دریادار غلامرضا خادم بی غم افزود: در نظر داریم 15شهریور سال جاری همایش بزرگی در مناطق مکران جنوب کشور با همکاری خیرین مدرسه ساز برگزار کنیم .

وی ادامه داد: در حال حاضر مکران نزدیک به 800 کیلومتر از سواحل و مناطق جنوب شرقی کشور را تشکیل داده است که از منطقه میناب تا پسا بندر و با مرز مشترک پاکستان امتداد دارد.

دریادار بی غم در ادامه گفت: چهار شهر بزرگ و مهم در سواحل مکران شامل جاسک، چابهار، کنارک و پسابندر وجود دارد که نزدیک به 460 هزار نفر در این شهرها زندگی می کنند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه سواحل مکران عقبه خلیج فارس است افزود: توجه ما در گذشته بیشتر به خلیج فارس بود و برای این سواحل اهمیت زیادی قائل نبودیم ولی با توجه به تاکیدات رهبری، حضور مقتدارانه خود را در آب های بین المللی و مناطق مکران روز به روز بیشتر کرده ایم.

دریادار بی غم گفت: مقام معظم رهبری در تدابیری که ابلاغ کردند فرمودند نیروی دریایی ارتش در آبادسازی ملی باید نقش پررنگی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های مکران از اهداف توسعه در جنوب کشور است

استفاده از ظرفیت های مکران از اهداف توسعه در جنوب کشور است