مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 17:062016-08-31اجتماعي

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام خبر داد آغاز توزیع کتاب درسی در ایلام


مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام از آغاز توزیع کتاب درسی در ایلام خبر داد.

- جاسم ولدبیگی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: کتاب های درسی به عنوان مهم ترین رسانه و پرکاربردترین ابزار آموزشی در ساختار نظام آموزشی شناخته شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام گفت: بنابراین توزیع به موقع آنها هم از دغدغه های مهم مدیران آموزشی و هم از دل مشغولی های مهم اولیاء و دانش آموزان بوده که به موقع کتاب به دست دانش آموزانشان برسد.

وی ادامه داد: بر این اساس برای سال تحصیلی 95-96 برنامه ریزی شده تا کتب درسی مورد نیاز دانش آموزان در همه مقاطع آماده شود و به سهولت در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

این مسؤول اضافه کرد: توزیع کتب در مقطع متوسطه اول یعنی پایه های هفتم، هشتم و نهم توسط بخش خصوصی انجام می شود و همچنین کتب درسی مقطع دوم متوسطه در شاخه نظری و در سایر مقاطع مثل مقطع ابتدایی کتب پیش دانشگاهی و رشته های فنی و حرفه ای و کارودانش این توزیع توسط خود آموزش و پرورش در مدارس صورت می گیرد.

ولدبیگی تصریح کرد: تمام دانش آموزان متوسطه اول و دوم در شاخه نظری به اتحادیه کتاب فروشان و صنف مربوطه مراجعه کنند و تعداد قابل توجهی از همکاران ما در بخش توزیع کتب در کتابخانه های کتاب فروشی های سطح شهر آمادگی این را دارند که ان شاءلله از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام خبر داد آغاز توزیع کتاب درسی در ایلام

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام خبر داد آغاز توزیع کتاب درسی در ایلام