مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 15:112016-08-31دانش

امام جمعه اقلید تأکید کرد لزوم توجه به جایگاه ورزش در حفظ و ارتقای سلامت جسم و روح


امام جمعه اقلید با اشاره به نقش ورزش در حفظ و ارتقای سلامت جسم و روح، بر لزوم اهمیت دادن و توجه ویژه به جایگاه آن در جامعه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی بعدازظهر امروز در آیین پایانی مسابقات ورزش های همگانی کارکنان و اعضای (برادر) هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز دانشگاه های آزاد اسلامی فارس که با حضور دبیر هیئت امنا و رییس دانشگاه آزاد استان فارس، رییس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد فارس، فرماندار اقلید، رییس اداره ورزش و جوانان، رؤسای واحدها و مراکز دانشگاه های آزاد استان فارس و کارکنان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه ها در سالن ورزشی خوابگاه الزهرای دانشگاه آزاد اسلامی اقلید برگزار شد با اشاره به نقش ورزش در حفظ و ارتقای سلامت جسم و روح، بر لزوم اهمیت دادن و توجه ویژه به جایگاه آن در جامعه تأکید کرد.

وی عنوان داشت: ورزش علاوه بر اینکه موجب سلامت جسم و روح ورزشکار می شود در ایجاد نشاط و شادابی در بین ورزش دوستان نیز نقش بسزایی دارد.

امام جمعه اقلید به توجه ویژه مقام معظم رهبری به ورزش و حمایت ایشان از ورزشکاران اشاره و از اهمیت ورزش همراه با تحصیل و تهذیب نفس در کسب موفقیت و پیشرفت سخن گفت و تصریح کرد: با ترویج ورزش در جامعه محیطی بانشاط و پرانرژی برای پیمودن مسیر رشد و توسعه به وجود می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اقلید تأکید کرد لزوم توجه به جایگاه ورزش در حفظ و ارتقای سلامت جسم و روح

امام جمعه اقلید تأکید کرد لزوم توجه به جایگاه ورزش در حفظ و ارتقای سلامت جسم و روح