مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 09:112016-08-31سياسي

فرمانده سپاه میناب: زائرسرایی با محوریت میناب در کربلای معلی احداث می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: زائرسرایی با محوریت شهرستان میناب به نمایندگی از استان هرمزگان در محلی مشخص در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع برای ارائه خدمت به زائران سیدالشهدا(ع) در کربلای معلی احداث می شود.

- حبیب الله سهرابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در میناب اظهار داشت: موکب کربلا در محلی مشخص در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع در کربلای معلی احداث و مرکزی فرهنگی- خدماتی برای ارائه خدمت به زائران سیدالشهدا(ع) خواهد بود.

وی افزود: موکب کربلا با محوریت شهرستان میناب با تشکیل ستادهای مردمی، هیات های مذهبی در شهرستان به نمایندگی از استان هرمزگان کار خدمت رسانی به زائران حسینی را به مدت 12 روز بر عهده خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب ظرفیت این زائرسرا یا موکب دائمی را روزانه یک هزار نفر اعلام کرد و گفت: همچنین در این محل علاوه بر امکانات مورد نیاز اولیه اعم از نمازخانه، وضوخانه و سرویس بهداشتی، خدماتی از قبیل پزشکی، پاسخ به شبهات شرعی، آگاه سازی و شناخت مسائل روز، دو محل اسکان مجزا نیز برای خواهران و برداران تدارک دیده شده است.

سهرابی، همکاری همه دستگاه های اجرایی شهرستان را در انجام و موفقیت راه اندازی موکب کربلا در شهرستان خواستار شد و تصریح کرد: این حرکت نیازمند همکاری و اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه میناب: زائرسرایی با محوریت میناب در کربلای معلی احداث می شود

فرمانده سپاه میناب: زائرسرایی با محوریت میناب در کربلای معلی احداث می شود