مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 04:412016-08-31سياسي

از کودتا تا لشکرکشی به سوریه


تحلیل واقع بینانه درباره طراح کودتای ترکیه کار بسیار مشکلی بوده و هست و باید منتظر ماند در آینده ابعاد جدیدتری از این رویداد مهم کشور ترکیه نمایان شود اما بعد از حمله ارتش ترکیه به کردهای سوریه می توان تحلیل های جدیدتری ارائه داد.

- سرویس بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد نوروزی؛ در عالم سیاست، افراد مختلفی با شخصیت ها و مبانی اعتقادی گوناگونی اظهارنظر می کنند و موضع خود را نسبت به حوادث و رویدادهای گوناگون در جای جای عالم اعلام می نمایند.

نکته مهم این است که برای فهم درست و حداقل نزدیک به یقین اظهارات مقامات سیاسی کشورهای دنیا باید سیاستمداران را به خوبی شناخت.

بی شک هر چه یک سیاستمدار بی اخلاق تر و قدرت طلب تر باشد بیشتر باید به اظهارات وی شک کرد و لازم است از دریچه دیگری به نظر و دیدگاه وی نگریست.

تحلیل واقع بینانه درباره طراح کودتای ترکیه کار بسیار مشکلی بوده و هست و باید منتظر ماند در آینده ابعاد جدیدتری از این رویداد مهم کشور ترکیه نمایان شود اما بعد از حمله ارتش ترکیه به کردهای سوریه می توان تحلیل های جدیدتری به دست داد.

کودتا در هر کشوری که روی دهد در درجه دوم یا سوم اهمیت نیست بلکه به علت خاصیت آن که همانا براندازی یک نظام حاکم به روش خشن است، در درجه اول قرار دارد و به تبع آن تلاش برای قطع کردن دست عاملان کودتا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کودتا تا لشکرکشی به سوریه

از کودتا تا لشکرکشی به سوریه