مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 01:102016-08-30بين الملل

سازمان ملل اجرای راهکار تشکیل کشور مستقل فلسطینی را خواستار شد


هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در روند صلح خاورمیانه ،در نشست شورای امنیت که به بررسی اوضاع این منطقه اختصاص یافته بود، از رژیم صهیونیستی و فلسطینیان خواست به راه حل تشکیل دو کشور مستقل به منظور پایان دادن به مناقشه خاورمیانه عینیت ببخشند.

نیکلای ملادنوف با ارائه گزارشی به اعضای شورای امنیت این سازمان تاکید کرد:" لازم است که دو طرف دخیل در مناقشه خاورمیانه،خط سیر منفی کنونی در مناقشه منطقه را معکوس کنند، اعتماد دوجانبه را تقویت نمایند و به گونه ای عمل کنند که ثابت شود راه حل مورد قبول تشکیل دو کشور مستقل نه تنها یک شعار سیاسی نیست بلکه یک واقعیت است که باید از طریق مذاکره و رایزنی تحقق پیدا کند.

"ملادنوف در گزارش خود خاطر نشان کرد بدون چشم انداز ازسرگیری مذاکرات صلح، روند تحولات در خاورمیانه اوضاع شکننده حاکم بر منطقه را بیش از پیش تیره خواهد کرد.

وی در گزارش خود ادامه شهرک سازی های غیرقانونی اسراییل در سرزمین های اشغالی فلسطین، اوضاع حاکم بر نوار غزه که خارج از کنترل تشکیلات خودگردان فلسطین است و نبود اراده در دو طرف مناقشه برای اتخاذ تدابیر لازم به منظور برقراری صلح و ثبات را مهمترین علل بن بست کنونی در روند صلح منطقه دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل اجرای راهکار تشکیل کشور مستقل فلسطینی را خواستار شد

سازمان ملل اجرای راهکار تشکیل کشور مستقل فلسطینی را خواستار شد