مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1395 ساعت 00:062016-08-30اقتصادي

رییس جهاد کشاورزی ساری خبر داد بهره برداری 10 طرح کشاورزی هفته دولت در شهرستان ساری


خدماتی و زیربنایی در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

- طهمورث قاسم نژاد در گفت وگو با " در شهرستان ساری اظهار کرد: 10 طرح تولیدی ـ خدماتی و زیربنایی در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه ها با اعتباری بیش از 40 هزار و 306 میلیون ریال در بخش کشاورزی به بهره برداری رسید، افزود: از 10 طرح تولیدی هفت پروژه مربوط به بخش آب و خاک، دو پروژه طیور و یک طرح باغی است که مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با اشاره به بهره مند شدن 9 روستا و 369 خانوار از مزایای طرح های آب و خاک خاطرنشان کرد: پروژه های آب و خاک با اعتبار 16 هزار و 406 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

قاسم نژاد در ادامه افزود: سهم اعتبارات دولتی بیش از 26 هزار و 700 میلیون ریال و بخش خصوصی بیش از 10 هزار و 500 میلیون ریال بوده است.

وی افتتاح پروژه های گلخانه ای هیدروپونیک را از دیگر طرح هایی برشمرد و اظهار کرد: دو طرح مربوط به بخش طیور و یک طرح باغی در این هفته به بهره برداری رسید که برای 14 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

مدیر جهاد کشاورزی طرح تامین آب اراضی شیبدار سقندیکلا در سطح 38 هکتار را از دیگر طرح های مورد بهره برداری عنوان و خاطر نشان کرد: تامین آب باغات در زمین های شیبدار، آبیاری به شیوه قطره ای باغات،تامین آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جهاد کشاورزی ساری خبر داد بهره برداری 10 طرح کشاورزی هفته دولت در شهرستان ساری

رییس جهاد کشاورزی ساری خبر داد بهره برداری 10 طرح کشاورزی هفته دولت در شهرستان ساری