مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 23:312016-08-30فرهنگي

در حاشیه نمایشگاه کتاب نشست تخصصی پیرامون عکاسی خیابانی برگزار شد


نشست تخصصی پیرامون عکاسی خیابانی در حاشیه نمایشگاه کتاب زنجان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، نشست تخصصی پیرامون عکاسی خیابانی در حاشیه نمایشگاه کتاب زنجان با حضور حمید رضا بازرگانی مدرس عکاسی سه شنبه شب در حاشیه نمایشگاه کتاب زنجان برگزار شد.

این نشست تخصصی با همکاری موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و با حضور علاقه مندان به هنر عکاسی در راستای بررسی آثار الیوت ارویت برگزار شد.

در این برنامه حمید رضا بازرگانی مطالبی درباره آثار الیوت ارویت بیان و تعدادی از عکس های این هنرمند را بررسی و تشریح کرد.

حمید رضا بازرگانی در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نشست تخصصی پیرامون عکاسی خیابانی در قالب بررسی آثار الیوت ارویت برگزار شد.

این مدرس عکاسی با بیان اینکه در این نشست چند مجموعه از جمله مجموعه سگ ها و 30 تک عکس از آثار الیوت ارویت تحلیل و بررسی شد، تصریح کرد: در این نشست آثار الیوت ارویت توسط مخاطبان دیده شده و راجع به تاثیر این نوع از عکاسی صحبت شد.

وی با اشاره به اینکه آشنایی با ژانرهای مختلف عکاسی خیابانی از اهداف برگزاری این نشست تخصصی بود؛ بیان کرد: خوشبختانه استقبال از برگزاری این کارگاه مطلوب بوده و جمعی از عکاسان خبری، دانشج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حاشیه نمایشگاه کتاب نشست تخصصی پیرامون عکاسی خیابانی برگزار شد

در حاشیه نمایشگاه کتاب نشست تخصصی پیرامون عکاسی خیابانی برگزار شد