مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 23:112016-08-30ورزشي

امام جمعه بردخون مطرح کرد انتقاد از عدم فعالیت استادیوم ورزشی و اسکله در بردخون


امام جمعه بردخون از عدم فعالیت استادیوم ورزشی و اسکله در بردخون انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بوشهر، حجت الاسلام سید حسین رکنی حسینی سه شنبه شب در دیدار بخشدار و مسؤولان بردخون با ارج گذاشتن به خدمات دولت یازدهم، اظهار داشت: دولت یازدهم خدمات ارزشمند، مهم و زیادی داشته اما می توان با همدلی و اتحاد فعالیت ها و خدمات بیشتری به مردم ارائه کرد.

وی افزود: خاطرات شیرین دولتمردان شهید در خاطر مردم است و با ولایت مداری و اطاعت از رهبری، صداقت، ساده زیستی، وقف مردم شدن اسوه و الگوی مناسبی برای همه علاقه مندان و دوستداران نظام اسلامی شدند.

رکنی حسینی با اشاره به اینکه عشق، محبت و علاقه نسبت به دولتمردان داشته باشیم، اضافه کرد: با هوشیاری مردم و رهبری معظم موانع را پشت سر گذاشته ایم و ملت ایران با تکیه بر بصیرت، توطئه های دشمن را نقش بر آب کرده اند و امنیت کشور را بیش از گذشته ارتقا بخشیده اند.

امام جمعه بردخون ادامه داد: انتقاد به معنای سیاه نمایی نیست اما باید واقعیت ها را بیان کرد چرا که انتظار است برای رفع بیکاری، مشکل اقتصادی، اشتغال، ازدواج جوانان و گرانی تلاش کرد و برای اجرای عدالت در جامعه همواره بکوشیم.

وی از حقوق نجومی و برخی تبعیض ها انتقاد کرد و گفت: عده ای نان شب ندارند و عده ای سرگرم حقوق نجومی هستند که اگر می خواهیم کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بردخون مطرح کرد انتقاد از عدم فعالیت استادیوم ورزشی و اسکله در بردخون

امام جمعه بردخون مطرح کرد انتقاد از عدم فعالیت استادیوم ورزشی و اسکله در بردخون