مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 22:552016-08-30حوادث

سرقت خودروهای گرانقیمت با سناریوی هالیوودی


پسر جوان که رویای سوار شدن بر خودروهای لوکس را داشت با دیدن یک فیلم هالیوودی سناریوی سرقت خودروهای گرانقیمت را به اجرا گذاشت.

- چندی پیش مردی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران از ماجرای فریبکاری و سرقت خودروی بنز 500 میلیونی اش پرده برداشت.

ماموران در تحقیق از مرد شیک پوش پی بردند که جوان فریبکاری با دیدن آگهی فروش خودروی لوکس در روزنامه طعمه اش را هدف قرار داده و در سناریوی طراحی شده اقدام به سرقت بنز گرانقیمت کرده است.

طعمه دزد جوان به ماموران گفت: جوان فریبکار در تماس تلفنی ادعا کرد که خودش خودروی بنز دارد و می خواهد یک خودرو برای پدرش بخرد و با هم برای دیدن خودرو در غرب تهران قرار ملاقاتی گذاشتیم.

وی افزود: وقتی در محل قرار حاضر شدم پسر جوان ادعا کرد که پدرش صاحب یکی از بزرگترین مجتمع های تجاری تهران است و پشت فرمان خودوریم نشست و با هم به پارکینگ مجتمع تجاری رفتیم.

همه چیز خوب به نظر می رسید و برای معامله خودرو به کافی شاپ مجتمع تجاری رفتیم و پسر شیک پوش ادعا کرد که قصد خرید خودرو را دارد و خواست منتظر بمانیم تا پدرش همراه پول به کافی شاپ بیاید.

سرگرم حرف زدن بودیم که پسر جوان خواست تا سوییچ خودرو را در اختیارش قرار دهم و من نیز که به او اعتماد داشتم سوییچ خودرویم را به او دادم و وی با چرب زبانی ادعا می کرد که با دیدن سوییچ می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت خودروهای گرانقیمت با سناریوی هالیوودی

سرقت خودروهای گرانقیمت با سناریوی هالیوودی