مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 22:262016-08-30فرهنگي

برای نخستین بار در مازندران مرکز تخصصی نقاشی آکادمیک در چالوس راه اندازی شد


نخستین مرکز تخصصی نقاشی به صورت آکادمیک استان مازندران در شهرستان چالوس برای نخستین بار افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان چالوس، مدیر مسؤول مؤسسه فرهنگی هنری خانه هنر چالوس امشب در مراسم افتتاح نمایشگاه نقاشی و خلاقیت کودکان با اشاره به اینکه این مؤسسه از سال 88 آغاز به کار کرد، گفت: این مؤسسه در حال حاضر در بخش نقاشی و خلاقیت کودکان دارای 40 هنرجو است.

حمیدرضا محققی از تدریس 50 نفر در بخش نقاشی بزرگسال خبر داد و افزود: در بخش خلاقیت ذهنی نیز 100 هنرجو در مؤسسه خانه هنر چالوس مشغول آموزش هستند.

وی از افتتاح نخستین مرکز تخصصی نقاشی به صورت آکادمیک در استان مازندران در چالوس خبر داد و تصریح کرد: نقاشی و خلاقیت کودکان، نقاشی و خلاقیت نوجوانان و نقاشی بزرگسالان زیر نظر اساتید مجرب دانشگاه در این مرکز آموزش داده می شود.

مدیر مسؤول مؤسسه فرهنگی هنری خانه هنر از آموزش در رشته های طراحی، نقاشی، خوشنویسی خلاقیت ذهنی در مؤسسه خانه هنر خبر داد و اظهار کرد: طراحی لوگوآرم پوستر و تایپوگرافی نیز در این مؤسسه آموزش داده می شود.

وی با اشاره به آموزش در کلاس های معماری، اسکیس و راندو در این مؤسسه خاطر نشان کرد: رشته هایی مانند گرافیک و خوشنویسی با ارائه برنامه های جدید آموزشی در دستور کار قرار دارد و هنرجویان با با تئوری و سبک های نقاشی آش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نخستین بار در مازندران مرکز تخصصی نقاشی آکادمیک در چالوس راه اندازی شد

برای نخستین بار در مازندران مرکز تخصصی نقاشی آکادمیک در چالوس راه اندازی شد