مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 17:412016-08-30اقتصادي

ارگانیک ترین محصولات کشاورزی دنیا در ایران تولید می شود


ایران متنوع ترین و ارگانیک ترین محصولات کشاورزی در حوزه های باغی، دارویی، گلخانه ای و زراعی را در دنیا تولید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو محمود حجتی روز سه شنبه در جریان سفر به شهرستان دماوند و بازدید از گلخانه کشت توت فرنگی هیدروپونیک این شهرستان افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور در بخش تامین آب کشاورزی، توسعه گلخانه در حمایت از بخش تولید به واسطه صرفه جوی در مصرف، ضروری است.

وی توسعه بخش گلخانه ای در حوزه کشاورزی با هدف تولید سالم و ارگانیک محصولات را یک اقدام حیاتی در راستای تحقق اصل اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: هدف ما توسعه روز افزون گلخانه ها در بخش کشاورزی است و سعی شده تسهیلات لازم و مورد نیاز با توجه به میزان منابعی که در دست داریم در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

وزیر جهادکشاورزی افزود: توسعه گلخانه علاوه بر تولید محصول سالم، زمینه اشتغال زایی را با توجه به ظرفیت و توانمندی فارغ التحصیلان رشته کشاورزی به خوبی در کشور فراهم می کند چراکه هر هکتار گلخانه می تواند 10 فرصت شغلی جدید ایجاد کند.

حجتی، حضور بخش خصوصی در توسعه کشاورزی گلخانه ای را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی در این حوزه از جمله سیاست های محوری وزارت جهادکشاورزی در دولت یازدهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارگانیک ترین محصولات کشاورزی دنیا در ایران تولید می شود

ارگانیک ترین محصولات کشاورزی دنیا در ایران تولید می شود