مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 16:202016-08-30اقتصادي

ویژگی مهم اقتصاد مقاومتی تولید صادرات محور است


معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران گفت : یکی از مهمترین بخش های مورد توجه در اقتصاد مقاومتی تولید کالا و خدمات صادرات محور است.

- ، غلامرضا پناهی با نکوداشت هفته دولت، یاد و خاطر دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهیدان محمدعلی رجایی و دکتر محمدجواد باهنر را به عنوان دو الگوی ناب دولتمردی در نظام اسلامی گرامی داشت و بانک ملی ایران را به عنوان بانکی بی ادعا ولی پیشتاز درعرصه خدمتگذاری به بخش های مختلف اقتصادی کشور برشمرد.

وی همچنین بر تخصیص منابع محدود بانک ها در بخش های پایدار و با توجیه و مزیت اقتصادی تأکید کرد و افزایش تولید و اشتغال را در سایه توجه ویژه به طرح های کوچک و متوسط و تکمیل پروژه های ناتمام محقق دانست .

پناهی در ادامه از مدیران استان خواست به منظور جلوگیری از اتلاف منابع کشور به صورت ویژه تکمیل طرح های نیمه تمام را پیگیری کنند.

وی همچنین تأکیدکرد: منابع سرمایه گذاری محدود بوده و استفاده کنندگان از این منابع باید در برگشت بموقع این منابع به بانک عزم ملی و احساس مسئولیت در مقابل جامعه را در خود تقویت کنند.

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران با اشاره به حمایت کامل از صادرات غیر نفتی کشور به عنوان یکی از سیاست های اصلی بانک ملی ایران تأکید کرد بانک ملی آمادگی دارد به منظور حمایت از صادرات کشور با کمک واحدهای دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی مهم اقتصاد مقاومتی تولید صادرات محور است

ویژگی مهم اقتصاد مقاومتی تولید صادرات محور است