مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 16:112016-08-30سياسي

عبدالله ناصری: برخی اصلاح طلبان برای سال96 ساز جداگانه می زنند


عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: مرجعی به نام شورای فراگیر ائتلاف در میان اصلاح طلبان تشکیل شده که در انتخابات96 نیز مانند انتخابات 92 و 94 نقش محوری در سیاست گذاری و بیان نقطه نظرات اصلاح طلبان برعهده خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، عبدالله ناصری در گفت وگو با خبرآنلاین در واکنش به اظهارات صادق خرازی مبنی بر این که چه کسی گفته بعضی در جلسات تصمیم بگیرند و ما فقط پوسترچسبان باشیم؟ اظهار داشت: آقای خرازی به نکته کاملا منطقی و مثبتی اشاره کرده است.

بنا نیست که احزاب فقط کار عملیاتی انجام دهند؛ همه اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و احزابی که هنوز به عضویت جبهه درنیامده اند، از جمله حزب ندای ایرانیان، عضو شورای عالی ائتلاف بودند، هستند و در این دوره هم خواهند بود.

وی افزود: طبیعتا نقش همه اعضا در مکانیسم انتخاباتی اصلاح طلبان مشخص است و همگی در سیاستگذاری نقش فعالی خواهند داشت؛ همچنان که حزب ندای ایرانیان نقش بسیار فعالی در شورای عالی سیاستگذاری ائتلاف ایفا کرده است.

یکی از غم انگیزترین اتفاقات شورای عالی ائتلاف این بود که تعداد قابل توجهی از نامزدهای جوان حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور ردصلاحیت شدند و شورای عالی ائتلاف از این امکان محروم ماند که بتواند این جوانان را در فهرست های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالله ناصری: برخی اصلاح طلبان برای سال96 ساز جداگانه می زنند

عبدالله ناصری: برخی اصلاح طلبان برای سال96 ساز جداگانه می زنند