مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 15:412016-08-30پزشكي

مدیر درمان تأمین اجتماعی اردبیل: بیمارستان سبلان اردبیل به 160 تخت ارتقا می یابد


مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: بیمارستان 144 تختخوابی سبلان اردبیل قرار است به 160 تخت ارتقا یافته و خدمات تخصصی و همچنین اورژانس به شکل جداگانه در این بیمارستان ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، مهدی نیک سیرت عصر امروز در جریان بازدید از روند اجرای هتلینگ در بیمارستان سبلان اردبیل اظهار کرد: ما تلاش می کنیم تا با دایر کردن مرکز اورژانس در این بیمارستان خدمات تفکیکی به درخواست های فوریتی پزشکی و همچنین تخصصی ارائه کنیم که در این زمینه کار احداث اورژانس در حیاط بیمارستان سبلان آغاز شده است.

وی از ارتقا درمانگاه تخصصی میرازحسینی به پلی کلینیک خبر داد و تصریح کرد: تلاشمان بر این است تا تمامی درمانگاه های استان اردبیل به درجه درمانگاه های تخصصی ارتقا یابد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان از افزایش تعداد مراجعان و بیماران بستری تا 21 هزار نفر و افزایش اشغال تخت های بیمارستانی تا 84 درصد خبر داد و گفت: سالانه بیش از 10 هزار اعمال جراحی در این بیمارستان انجام می شود که دلیل کاهش اعمال جراحی در بیمارستان سبلان سیاست وزارت بهداشت در به حداقل رساندن اعمال جراحی سزارین بوده است.

نیک سیرت مجموع ویزیت های سرپایی این بیمارستان را در طول سال بیش از 888 هزار و 700 مورد اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه یقین داریم مردم استان ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر درمان تأمین اجتماعی اردبیل: بیمارستان سبلان اردبیل به 160 تخت ارتقا می یابد

مدیر درمان تأمین اجتماعی اردبیل: بیمارستان سبلان اردبیل به 160 تخت ارتقا می یابد