مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 13:552016-08-30اقتصادي

ضرورت جلوگیری از ورود محصولات تراریخته به تره بار


رییس کمیته فرهنگی شورا خواستار تشریح برنامه شهرداری برای جلوگیری از ورود محصولات تراریخته به میادین میوه و تره بار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما"، مجتبی شاکری در دویست و هشتاد و هفتمین جلسه شورا و پس از استماع گزارش عملکرد مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، بر ضرورت پیش بینی تمهیداتی برای جلوگیری از ورود میوه های قاچاق به میادین تاکید کرد و افزود: در ایام نوروز سال گذشته این میوه ها با ظاهر و طعم متفاوت به کشور وارد شده بود که باید از توزیع آن در میادین جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه اغلب کارگران شاغل در میادین تره بار شهرستانی هستند، افزود: سازمان میادین میوه و تره بار می تواند تدبیری بیاندیشد تا از ظرفیت جوانان تهرانی جویای کار نیز در میادین بیشتر استفاده شود.

شاکری با بیان اینکه قیمت مرغ در میادین تره بارطی روزهای اخیر 7 هزار و 250 تومان است که این رقم 50 تومان از قیمت خارج از میادین بیشتر است، خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

وی پیشنهاد کرد: سازمان میادین میوه و تره بار زمینه خرید مجازی را نیز برای شهروندان پیش بینی کند تا به کاهش سفرهای درون شهری کمک شود.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در بازدید از مناطق نیاز برخی محلات به احداث میادین میوه و تره بار ضروری به نظر می رسد، گفت: همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جلوگیری از ورود محصولات تراریخته به تره بار

ضرورت جلوگیری از ورود محصولات تراریخته به تره بار