مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 12:262016-08-30ورزشي

کسب 2 مدال نقره توسط شناگر کردستانی در رقابت های انتخابی تیم ملی


آرین صلواتی شناگر نوجوان کردستانی دو نشان نقره رقابت های انتخابی تیم ملی مسافت کوتاه شنا در رده سنی زیر 15 سال را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، رقابت های انتخابی تیم ملی مسافت کوتاه شنا در رده سنی زیر 15 سال کشور در تبریز با حضور استان های سراسر کشور پایان یافت.

این رقابت ها با عنوان جام سرداران شهید آذربایجان به میزبانی استخر آبادگران شهر تبریز برگزار شد و طی آن 105 شناگر نوجوان کشور در قالب 16 تیم از استان های سراسر ایران در ماده های مختلف به رقابت پرداختند.

تیم کردستان با 5 نفر در این دوره از رقابت های کشوری شرکت کرد و توانست در دو ماده 50 و 100 متر کرال پشت توسط آرین صلواتی صاحب دو نشان با ارزش نقره این مسابقات شود.

در نتیجه انفرادی ماده 50 و 100متر کرال پشت آرین صلواتی نماینده تیم کردستان با ثبت زمان های 3:56 و 6:72 مقام دوم را بدست آورد و موفق به کسب دو نشان نقره شد و در ماده 100 متر آزاد نیز با ثبت زمان 59:28 جایگاه چهارم این مسابقات را به خود اختصاص داد.

آرین صلواتی مدت 3 سال است که در باشگاه شین سنندج زیر نظر مربیان به تمرینات فنی پرداخته و در قالب تیم استان کردستان در این رقابت ها شرکت کرد.

در نتیجه تیمی این رقابت ها تیم اصفهان با کسب 454 امتیاز اول شد و تیم های موج تهران ب و امیر مرشد البرز هرکدام با 414 و 323 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 2 مدال نقره توسط شناگر کردستانی در رقابت های انتخابی تیم ملی

کسب 2 مدال نقره توسط شناگر کردستانی در رقابت های انتخابی تیم ملی