مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 11:312016-08-30دانش

تربیت نیروی متخصص وزارت کشور توسط دانشگاه شهید بهشتی


دانشگاه شهید بهشتی و وزارت کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند در قالب این تفاهم نامه دانشگاه با برگزاری دوره های تحصیلات تکمیلی، نیروهای متخصص مورد نیاز این وزارتخانه را تربیت می کند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، این تفاهم نامه مشترک به امضای دکتر محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه و دکتر افتخاری رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور رسید.

تربیت نیروی متخصص در قالب برگزاری دوره های تحصیلات تکمیلی، توسعه، گسترش و تبادل دستاوردها و نتایج تحقیقات و مطالعات انجام شده در راستای ارتقای فعالیت های آموزشی و پژوهشی و همکاری در راستای جهت دهی و حمایت از طرح های تحقیقاتی برای شناسایی نیازها و آسیب های اجتماعی و ارائه برنامه و راهکار لازم برای رسیدن به وضعیت مطلوب، از جمله محورهای این تفاهم نامه است.

طهرانچی با اشاره به رویکرد جدید وزارتخانه ها و سازمان های بزرگ در واگذاری طرح های تحقیقاتی به دانشگاه ها گفت: در یک سال اخیر شاهد بلوغ جامعه مخاطب دانشگاه و وزارتخانه های بزرگ هستیم که حکایت از این دارد که سازمان ها به جای اتکاء به پژوهش های فردی دانشگاهیان و اعضای هیات علمی، دانشگاه را به عنوان سازمان پژوهشی پذیرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نیروی متخصص وزارت کشور توسط دانشگاه شهید بهشتی

تربیت نیروی متخصص وزارت کشور توسط دانشگاه شهید بهشتی