مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 10:402016-08-30اقتصادي

پرداخت وام به کارکنان بانک ها از منابع قرض الحسنه ممنوع شد


معاون نظارت بانک مرکزی اعلام کرد که براساس مقررات جدید این بانک پرداخت تسهیلات از منابع قرض الحسنه به کارکنان بانک ها ممنوع شد.

- اما در شرایطی هنوز با وجود تاکیدات بانک مرکزی در ساماندهی بازار ارز همچنان در بازار و به ویژه محوطه پاساژ افشار در خیابان فردوسی همچنین گردهمایی روزانه دلالان مرسوم به دلارفروشان فردایی با جمع گسترده مشاهده می شود که معاون نظارت بانک مرکزی در رابطه با نحوه ی نظارت بر این قبیل ارزفروشان و همچنین رای اخیر صادر شده در رابطه با صرافی ها از سوی دیوان عدالت اداری به ایسنا توضیحاتی داد.

حیدری گفت: بانک مرکزی برای یکسان سازی نرخ ارز و جلوگیری از تفاوت موجود دستورالعملی را برای ساماندهی صرافی ها به اجرا درآورد و از سویی دیگر به بانک ها اجازه فروش ارز در بازار آزاد را داده است که همه این موارد می تواند موجب کاهش عملیات زیرزمینی در بازار شود.

با این حال نمی گوییم که این تحرکات وجود ندارد، ولی معتقدیم که کمتر شده و به تدریج نیز با کاهش بیشتری همراه خواهد شد.

وی همچنین به رای اخیر دیوان عدالت اداری درباره لغو بندی از دستورالعمل مربوط به فعالیت صرافی ها اشاره کرد و ادامه داد: این رای بندی از دستورالعمل را ابطال می کند، اما به طور کلی به آن خدشه ای وارد نکرده و هر صرافی که مجوز فعالیت آن سررسید می شود باید خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام به کارکنان بانک ها از منابع قرض الحسنه ممنوع شد

پرداخت وام به کارکنان بانک ها از منابع قرض الحسنه ممنوع شد