مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 10:362016-08-30سياسي

در هشتمین روز از هفته دولت فرهنگسرای ولایت در شهرستان فردیس افتتاح شد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس از افتتاح فرهنگسرای ولایت در مشکین دشت فردیس خبر داد و گفت: توسعه سرانه های فرهنگی در این شهرستان مهمترین اولویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از فردیس، اسدالله جعفری صبح امروز در مراسم افتتاح طرح بزرگ فرهنگی در مشکین دشت فردیس با اعلام اینکه این بخش فاقد فرهنگسرا بود، افزود: با تلاش و برنامه ریزی های انجام شده امروز فرهنگسرای ولایت در مشکین دشت این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: باید با تمهیدات و برنامه ریزی های لازم سرانه های فرهنگی در این شهرستان را با رشد بیشتری همراه کنیم تا هنرمندان و فعالان فرهنگی بتوانند فعالیت های خود را در این مکان ها به درستی انجام دهند.

رییس اداره ارشاد فردیس خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری و مسؤولان توسعه برنامه های فرهنگی متناسب با فرهنگ دینی و اسلامی است، لذا باید به این فرمایش رهبری جامه عمل پوشانده و با تلاش بیشتر برنامه های فرهنگی متناسب با جامعه اسلامی را در جامعه ایجاد کنیم.

جعفری با اشاره به اینکه دشمن امروز با راه اندازی جنگ نرم در نظر دارد تا اهداف شوم و دیرینه خود را عملیاتی کند، افزود: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود سرمایه گذاری های بسیاری کرده اند، لذا ما نیز باید با همت و تلاش بیشتر و آگاهی دادن به جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هشتمین روز از هفته دولت فرهنگسرای ولایت در شهرستان فردیس افتتاح شد

در هشتمین روز از هفته دولت فرهنگسرای ولایت در شهرستان فردیس افتتاح شد