مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 09:512016-08-30دانش

اولین مرکز تحقیقات علوم زراعی خوزستان در دانشگاه آزاد شوشتر راه اندازی می شود


به همت و تلاش مدیران و مسئولان مربوطه، دانشگاه آزاد شوشتر مجوز تأسیس مرکز تحقیقات گیاهان گرمسیری و نیمه گرمسیری را اخذ کرد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشجو، محمدحسین پورمحمدی، رییس دانشگاه آزاد شوشتر از اخذ مجوز تأسیس مرکز تحقیقات گیاهان گرمسیری و نیمه گرمسیری در این واحد دانشگاهی خبر داد.

پورمحمدی اظهار کرد: به همت و تلاش مدیران و مسئولان مربوطه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر مجوز تأسیس مرکز تحقیقات گیاهان گرمسیری و نیمه گرمسیری را اخذ نمود.

وی در این باره تصریح کرد: این مرکز تحقیقاتی اولین مرکز تحقیقات در حوزه علوم زراعی در سطح استان خوزستان و همچنین اولین مرکز تحقیقاتی گیاهان گرمسیری و نیمه گرمسیری در میان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر با اشاره به این که استان خوزستان جزو سه استان اول تولید کننده محصولات استراتژیکی نظیر ذرت، برنج، نیشکر و خرما است، افزود: امید است مرکز تحقیقات گیاهان گرمسیری و نیمه گرمسیری با ایجاد تعامل سازنده با مراکز تحقیقاتی نظیر مرکز تحقیقات برنج، کشت و صنعت نیشکر و مرکز تحقیقات دانه های روغنی و غیره همچنین همکاری متقابل این بخش ها، گام های مؤثری در توسعه علمی استان برداشته و به رسالت دانشگاه آزاد اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مرکز تحقیقات علوم زراعی خوزستان در دانشگاه آزاد شوشتر راه اندازی می شود

اولین مرکز تحقیقات علوم زراعی خوزستان در دانشگاه آزاد شوشتر راه اندازی می شود