مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 09:362016-08-30حوادث

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد کاهش 15 درصدی قتل در مازندران


فرمانده انتظامی مازندران از کاهش 15 درصدی وقوع قتل در مازندران خبر داد و گفت: ناجا در کشف پرونده های قتل 100 درصد رشد داشت و تعدادی از پرونده های قتل استان های دیگر که به مازندران متواری شده بودند نیز کشف شد.

- سید محمود میرفیضی در حاشیه دیدار مردمی با مردم مرکز مازندران که در مسجد امام سجاد (ع) منطقه طالقانی اول انجام شد در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری، اظهار کرد: روند رسیدگی به درخواست های مردمی در چارچوب قانون انجام می شود.

وی با بیان اینکه بیشترین مراجعه مردمی در ارتباط مستقیم ناجا با شهروندان ساروی در مباحث ترافیکی است، افزود: بیشترین مراجعات درباره ترافیک و نحوه خدمات رسانی در حوزه انتظامی است.

فرمانده انتظامی مازندران، اضافه کرد: برخی از مراجعات مردمی در بخش روند اقدامات پرونده هایی است که به نیروی انتظامی مرتبط نمی شود و با مشاوره به دستگاه ذیصلاح هدایت می شوند.

این مسؤول با اشاره به اینکه برخی از پرونده هایی که در ارتباط مستقیم مردم با حوزه انتظامی مطرح می شود در خصوص وظیفه عمومی است، گفت: درخواست هایی که در زمینه وظیفه عمومی است باید در کمیسیون ها مورد بررسی قرار گیرد و طبق شرایط متقاضی مطابق قانون تعیین و تکلیف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد کاهش 15 درصدی قتل در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد کاهش 15 درصدی قتل در مازندران