مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 09:162016-08-30دانش

دستورالعمل جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده ابلاغ شد


دستورالعمل هفدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده از سوی دکتر محسن شریفی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، - به دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، مراکز پژوهشی دستگاه های اجرایی، مؤسسات پژوهشی و پارک های علم و فناوری ابلاغ شد.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس این آیین نامه، هر دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی می تواند در هریک از گروه های علوم انسانی، کشاورزی، دامپزشکی، هنر، پزشکی، فنی و مهندسی و علوم پایه که در آن موضوع دانشکده و یا پژوهشکده دارد، یک نفر عضو هیات علمی را به عنوان پژوهشگر برگزیده به وزارت علوم معرفی کند.

بر اساس این گزارش، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد فناوری نیز می توانند حداکثر یک نفر را از میان افراد واجد شرایط به عنوان فناور برگزیده به ستاد جشنواره معرفی کنند.

همچنین دانشگاه ها، مؤسسات پژوهشی و پارک های علم و فناوری لازم است پژوهشگر و فناور برگزیده را از طریق هیات ممیزه، شورای پژوهشی یا هیات داوری که به ریاست معاون پژوهش و فناوری آن تشکیل شده است، معرفی کنند و مبنای محاسبه امتیازات نیز، آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی و شاخص های مدون فناوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده ابلاغ شد

دستورالعمل جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده ابلاغ شد