مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 08:312016-08-30دانش

بودجه ای برای ساخت خوابگاه متاهلی در اختیار نداریم


رییس دانشگاه صنعتی شیراز در خصوص وضعیت خوابگاه های متاهلی این دانشگاه گفت: بودجه ای برای ساخت خوابگاه متاهلی در اختیار نداریم.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید مقدسی، رییس دانشگاه صنعتی شیراز در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص وضعیت خوابگاه های متاهلی این دانشگاه بیان داشت: ما دوست داریم دانشجویان متاهل ما خوابگاه داشته باشند؛ اما از آنجایی که خیلی از زمان تاسیس این دانشگاه نمی گذرد، تا کنون هم طرح مصوبی برای راه اندازی خوابگاه متاهلین نداشتیم.

وی با بیان اینکه خود دانشگاه برای ساخت خوابگاه متاهلی بودجه ای در اختیار ندارد، گفت: اگر افراد خیری که مایلند این کار را انجام بدهند ما زمین در اختیارشان قرار می دهیم و خودشان هم می توانند خوابگاه را اجاره دهند.

رییس دانشگاه صنعتی شیراز با بیان اینکه در حال حاضر نیز خوابگاه های مجردی ما نیز در دست ساخت است، افزود: ما در حد توان خود می توانیم در اختیار دانشجویان مجرد خوابگاه قرار دهیم؛ اما صندوق رفاه به دانشجویان متاهل وام وثیقه می دهد و ما می توانیم دانشجویان را برای دریافت وام به این صندوق معرفی کنیم.

مقدسی خاطرنشان کرد: ما حتی طرح های مصوبی برای ساخت دانشکده یا خوابگاه های مجردی که مصوب وزارت علوم هم داشته ایم که از ابتدای سال تا کنون یک ریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه ای برای ساخت خوابگاه متاهلی در اختیار نداریم

بودجه ای برای ساخت خوابگاه متاهلی در اختیار نداریم