مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 07:162016-08-30ورزشي

تغییر و تحولات دانشگاه آزاد در لیگ فوتسال؛ خداحافظی اردلان و حضور جوان ها


تیم فوتسال دانشگاه آزاد در لیگ امسال 3 بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد و مربی این تیم امیدوار است با بازیکنانی جدید عنوان قهرمانی را تکرار کند.

- تغییر و تحولات دانشگاه آزاد در لیگ فوتسال؛ خداحافظی اردلان و حضور جوان ها تیم فوتسال دانشگاه آزاد در لیگ امسال 3 بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد و مربی این تیم امیدوار است با بازیکنانی جدید عنوان قهرمانی را تکرار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"، لیگ برتر فوتسال بانوان در سال 94 از 26 شهریور با حضور 14 تیم آغاز می شود که دانشگاه آزاد مدافع عنوان قهرمانی یکی از مدعیان لیگ است.

این تیم امسال بازیکنانی همچون نیلوفر اردلان، نغمه مرادی و سپیده زرین راد را در اختیار ندارد و در مقابل بازیکنانی جوان را جذب کرده است.

شهرزاد مظفر سرمربی تیم دانشگاه آزاد درباره تغییر و تحولات تیمش در لیگ امسال، اظهار داشت: مهسا کمالی، عاطفه عابدی، زهرا قریب را امسال جذب کرده ایم.

ما بازیکنان کلیدی را از دست دادیم اما امیدوارم با تلاش بازیکنانی که جذب کرده ایم این خلاء را جبران کرده و امسال هم به عنوان قهرمانی برسیم.

وی افزود: همیشه تکرار عنوان قهرمانی سخت تر است، چرا که تیم های شرکت کننده با برنامه خاص و پرقدرت مقابل تیم قهرمان حاضر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر و تحولات دانشگاه آزاد در لیگ فوتسال؛ خداحافظی اردلان و حضور جوان ها

تغییر و تحولات دانشگاه آزاد در لیگ فوتسال؛ خداحافظی اردلان و حضور جوان ها