مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1395 ساعت 15:362016-08-29ورزشي

امام جمعه گنبدکاووس: دولت خدماتش را به فضای سیاسی آغشته نکند


امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه همه باید به دور از تنش های سیاسی از دولت حمایت کنیم، گفت: دولت نیز خدماتش را به فضای سیاسی آغشته نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از گرگان، حجت الاسلام محمود ترابی بعد از ظهر امروز در بزرگداشت شهدای دولت و گرامی داشت شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به خلوص، ایمان و ساده زیستی این دو شخصیت بزرگ انقلاب اظهار کرد: اگر مدیران می خواهند در تاریخ انقلاب جاودانه بمانند باید خصوصیات و شاخصه های مدیریتی و فردی این شهیدان بزرگوار را سرلوحه خود قرار دهند.

وی عدم وابستگی به دنیا و کانون های ثروت و قدرت را عامل استقلال شخصیتی و مدیریتی مسوولان دانست و افزود: تا زمانی که خود را به افراد، گروه ها و جناح ها وابسته نکنیم خواهیم توانست با صدای بلند و رسا در برابر انحرافات و کاستی از هر کس که سر بزند ایستادگی کنیم و قانون را به صورت کامل اجرا کنیم.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه کسانی که می خواهند در مسند مسوولیت قرار بگیرند باید شبانه روزی برای مردم کار کنند، خاطرنشان کرد: تردیدی نداشته باشید که مردم اگر ببینند که مسوولی برای رفع مشکلات آنها شبانه روزی در حال تلاش هستند قطعا علاوه بر نثار محبت و علاقه از آنها حمایت کرده و اقتضائات و برخی مشکلات طبیعی در کشور را درک خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه گنبدکاووس: دولت خدماتش را به فضای سیاسی آغشته نکند

امام جمعه گنبدکاووس: دولت خدماتش را به فضای سیاسی آغشته نکند