مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1395 ساعت 14:562016-08-29فرهنگي

پیام تشکر مرضیه برومند برای تشکر از اهالی رسانه


مرضیه برومند دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک با پایان یافتن این جشنواره در پیامی از اهالی مطبوعات و رسانه ها قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ شب گذشته هفتم شهریور ماه شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک به دبیری مرضیه برومند پایان یافت و البته برومند عهده دار دبیری این جشنواره در دور بعد نیز شد.

یک روز بعد از آیین اختتامیه این جشنواره برومند در پیامی از اهالی رسانه تشکر و قدردانی کرده است، کاری که معمولا یا اتفاق نمی افتد و یا اگر قرار باشد مدیران و مسئولان از اصحاب رسانه تشکر کنند آن را برای ابتدا و شروع به کار جشنواره ها می گذارند.

در متن پیام مرضیه برومند آمده است: بی تردید اگر کنارمان نبودید و اینگونه خالصانه و بی اندکی چشمداشت یاریمان نمی کردید جشنواره ما هرگز نمی توانست چنین بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشته باشد و این چنین انبوه مخاطب واقعی و مردمی را به خود جذب کند، از محبت و لطف تک تک شما به خودم و جشنواره عروسکی از ته دل سپاسگزارم و خلاقیت و تلاش چشمگیر شما را در تمام مراحل برگزاری این جشنواره ارج مینهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تشکر مرضیه برومند برای تشکر از اهالی رسانه

پیام تشکر مرضیه برومند برای تشکر از اهالی رسانه