مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1395 ساعت 12:052016-08-29ورزشي

خسارت میلیونی تماشاگرنماهای فوتبال به اتوبوسرانی رشت


این اتفاق بعد از مسابقه 2 تیم فوتبال ملوان بندر انزلی و سپیدرود رشت رخ داد - تماشاگر نماهای دربی گیلان به ناوگان اتوبوسرانی رشت ، بیش از 400 میلیون ریال خسارت وارد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخبار استانهای خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری رشت امروز گفت : در حاشیه مسابقه 2 تیم ملوان و سپیدرود برخی از هواداران و تماشاگرنماها به 8 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی رشت که برای انتقال هواداران تیم فوتبال سپید رود این شهر به انزلی اختصاص یافته بود خسارت وارد کردند .

آقای شریفی افزود : کارشناسان فنی این خسارات را 400 تا 500 میلیون ریال اعلام کردند.

وی با اشاره به مجروح شدن یکی از رانندگان اتوبوس در حاشیه دربی فوتبال گیلان گفت : به شیشه ها ، در، سقف ، بدنه و کانال های کولر اتوبوس ها خسارت جدی وارد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری رشت به کمبود اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی رشت برای ارائه خدمات به شهروندان اشاره کرد و افزود : بروز چنین اتفاقاتی ، خدمات دهی به هواداران فوتبال در بازی های مهم آینده را تحت الشعاع قرار می دهد و احتمالا موجب متوقف شدن این خدمات خواهد شد .

آقای شریفی با انتقاد از خسارت وارد کردن برخی هواداران فوتبال به اتوبوس های شهری افزود : در شرایطی که خیابان های شهر رشت نیازمند حتی یک اتوبوس است و شهرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت میلیونی تماشاگرنماهای فوتبال به اتوبوسرانی رشت

خسارت میلیونی تماشاگرنماهای فوتبال به اتوبوسرانی رشت