مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1395 ساعت 12:012016-08-29سياسي

مبارزه با آسیب های اجتماعی جهاد اجتماعی است


معاون آموزش و پژوهش مساجد کشور گفت: تنها راه مبارزه با آسیب های اجتماعی جهاد اجتماعی است و مبانی جهاد اجتماعی خدمت به مردم است.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، محمدرضا جعفری امروز در دانشگاه شهید بهشتی مشهد در خصوص اهمیت فعالیت در مساجد با اشاره به اینکه باید در این مکان های مقدس بحث معرفت شناسی و مخاطب شناسی دنبال شود، گفت: یک جوان فعال فرهنگی در مسجد باید ابتدا از جامعه و مبانی شناخت داشته باشد به گونه ای که برای او پرسشی وجود نداشته باشد یا پرسش هایی که ایجاد می شود مانعی برای ایجاد فعالیت های او در مسجد نباشد یعنی این پرسش ها تقویت کننده باشد.

وی افزود: جوان فعال فرهنگی در مسجد باید همچنین به دنبال شناخت خود باشد و باید بداند که هدف او از حیات چیست برخی هدف را در ازدواج، کسب شغل، ثروت و امثالهم می دانند، ما باید هدف اصلی از زندگی را در ذهن مرور کنیم باید اهداف کوتاه مدت و میان مدت جوان را به هدف اصلی که همان بندگی خدا و رسیدن به یقین است برساند.

معاون آموزش و پژوهش مساجد کشور تصریح کرد: یک جوان ارزشی باید متوجه باشد که برای رسیدن به بندگی خدا رویکرد در اهداف میان مدت و کوتاه مدت مهم است مثلا وقتی رویکردشان در ازدواج رسیدن به یک شریک اقتصادی است و لذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با آسیب های اجتماعی جهاد اجتماعی است

مبارزه با آسیب های اجتماعی جهاد اجتماعی است