مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1395 ساعت 10:262016-08-29اقتصادي

فرماندار آبیک خبر داد مهاجرت معکوس در تعدادی از روستاهای آبیک


مهاجرت معکوس در تعدادی از روستاهای شهرستان آبیک وجود داشته که در روستای یانس آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان نیز این امر تحقق یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از آبیک، علی رحمانی صبح امروز در مراسم افتتاح زیرسازی و آسفالت روستای یانس آباد اظهار کرد: مسؤولان هرچه دارند اعم از اخلاق و رفتار نیکو، تواضع و خدمت به مردم نشأت گرفته از روح بلند و ملکوتی امام خمینی(ره) و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر است.

وی افزود: با وجود کمبود بودجه ناشی از تحریم ها و کاهش قیمت نفت، به همت تمام مسؤولان نظام به ویژه مدیریت عاقلانه مقام معظم رهبری و رییس جمهور، اقدامات خوبی در سطح شهرها و روستاها صورت گرفته است.

فرماندار آبیک ادامه داد: در تعدادی از روستاهای شهرستان آبیک در سال های گذشته اقدامات و پروژه هایی باید صورت می گرفت که انجام نشده و امسال اجرایی شده است.

رحمانی اضافه کرد: طی سال های گذشته یک هزار سرویس آبرسانی سیار با تانکر با یک میلیارد ریال اعتبار صورت می گرفت که با افتتاح مجتمع آبرسانی شهید رجایی روستای یانس آباد این روستا و چند روستای همجوار از نعمت آب بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه آبرسانی سیار به روستاها سبب نارضایتی مردم شده بود که با افتتاح مجتمع آبرسانی شهید رجایی روستای یانس آباد رضایت و خرسندی مردم جلب شد خاطرنشان کرد: مهاجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار آبیک خبر داد مهاجرت معکوس در تعدادی از روستاهای آبیک

فرماندار آبیک خبر داد مهاجرت معکوس در تعدادی از روستاهای آبیک