مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1395 ساعت 10:202016-08-29سياسي

تجلیل از بانوان نیکوکار بین المللی در مشهد


مراسم تجلیل از بانوان نیکوکار بین المللی در مشهد برگزارمی شود.

- اهداء جایزه جهانی گوهرشاد به بانوان نیکوکار بین المللی " مراسم تجلیل از بانوان نیکوکار بین المللی در مشهد برگزارمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی خبرگزاری صداوسیما "عضو شورای علمی جایزه جهانی گوهرشاد گفت: باهمکاری تعدادی از نهادهای فعال در عرصه بین الملل هم چون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و بررسی هایی درخصوص بانوان نیکوکار و فرهیخته با خدمات عام المنفعه در عرصه های ایثار و شهادت، مقاومت و بیداری اسلامی، عمران، خدمات پزشکی، خدمات آموزشی، پژوهشی و علمی، فعالیت های فرهنگی و هنری و امور مدیریتی هشت بانوی فرهیخته و نیکوکار به عنوان برگزیدگان اولین دوره این جایزه انتخاب شدند.

دکتر محمود واعظی دیشب در نشستی در مشهد افزود: از این تعداد بانوی فرهیخته انتخاب شده چهار نفر غیر ایرانی و از کشورهای بحرین، عراق، ترکیه و کنیا هستند و روز چهارشنبه در قالب مراسم پایانی جایزه جهانی گوهرشاد در عرصه بین المللی تجلیل خواهند شد.

اوگفت: امروز بانوان خیر و نیکوکار بسیاری در سطح جهان وجود دارند، اما در کنار کار خیر، نخبگی و فرهیختگی، حسن شهرت و دارای نفوذ بودن نیز به عنوان وجوه تمایز برگزیدگان جایزه جهانی گوهرشاد در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از بانوان نیکوکار بین المللی در مشهد

تجلیل از بانوان نیکوکار بین المللی در مشهد