مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1395 ساعت 10:112016-08-29سياسي

رییس بنیاد مهدویت و آینده پژوهی اصفهان: جامعه در نظم پذیری هنوز مشکل اساسی دارد


رییس بنیاد مهدویت و آینده پژوهی اصفهان گفت: جامعه ما در نظم پذیری هنوز مشکل اساسی دارد و یکی از وظایف مسؤولان نظم دادن به قسمت های مختلف جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اصفهان، حجت الاسلام مهدی نیلی پور صبح امروز در مراسم سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: ان شاءالله که همه در راستای اهداف و آرمانه ای اسلام، مسلمین و اهل بیت حرکت کنیم.

وی با اشاره آیه 41 سوره حج که در آن خداوند بعد از بیان سلسله صفاتی از مجاهدان، صفات کسانی که خداوند به آن ها تمکن و توان حضور در عرصه مدیریت جامعه می دهد را بیان کرد و افزود: تشکیل حکومت جهت اجرای حکومت الهی از اهداف و آرزوهای بنیادین انبیا و ائمه بوده است.

رییس بنیاد مهدویت و آینده پژوهی با بیان اینکه پیامبر(ص) بعد از حضور در مدینه مدنیت اسلامی تشکیل دادند، خاطر نشان کرد: در سوره های مکی عمدتاً مباحث اعتقادی مطرح شده، اما در دوران حضور پیامبر(ص) در مدینه که دوران حکومت و اجراست آیات هم خط و مشی اجرایی دارند و پیامبر(ص) اداره حکومت را از قرآن می گیرند.

نیلی پور تأکید کرد: یکی از اهداف مجری ایجاد امنیت در تمام مراتب جامعه است که افراد زیردست در امنیت جسمی، روحی و عاطفی زندگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بنیاد مهدویت و آینده پژوهی اصفهان: جامعه در نظم پذیری هنوز مشکل اساسی دارد

رییس بنیاد مهدویت و آینده پژوهی اصفهان: جامعه در نظم پذیری هنوز مشکل اساسی دارد