مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1395 ساعت 08:402016-08-29سياسي

تکذیب اعطای املاک شهرداری به اعضای شورا


مهدی چمران در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متأسفانه به صورت غیرواقعی در سایت های خبری گفته شده است که پنج نفر از اعضاء شورای شهر از شهرداری زمین یا خانه مسکونی گرفته اند افزود: واقعیت این است که این مطلب کذب است و حتی یکی از اعضاء شورای شهر که قبل از عضویت در شورا به هر علتی عضو یک تعاونی بود هنوز هم مسکن خود را به علت های مختلف دریافت نکرده و بقیه اعضاء هم در زمان عضویت در شورا دست به چنین کاری نزده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، وی با ابراز تأسف است انتشار چنین اخبار غیرموثق و نادرست گفت: متأسفانه در حالی که چنین اتفاقی روی نداده برخی قاطعانه آن را منتشر و با شخصیت منتخبان مردم بازی می کنند.

رییس شورای شهر تهران اضافه کرد: آنچه که به عنوان املاک مطرح شده اعلام نبوده بلکه سؤالی مطرح کرده اند که این اطلاعاتی که در اختیار سازمان بازرسی است درست است یا نه؟! از سویی دیگر هنوز به این سؤالات پاسخ داده نشده است که برخی در سایت ها اینگونه اتهام می زنند.

وی گفت: رییس سازمان بازرسی کل کشور در گفتگوی با من اعلام کرد که این موضوع قرار نبود به این صورت مطرح شود که امیدواریم آقای سراج این مسئله را تکذیب و یا اصلاح کند چرا که ما انتظار نداریم سازمان بازرسی که نامه ای را محرمانه می فرستد این همه گیرنده همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب اعطای املاک شهرداری به اعضای شورا

تکذیب اعطای املاک شهرداری به اعضای شورا