مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1395 ساعت 06:102016-08-29اقتصادي

قحطی نفت در ونزوئلا


معضلات اقتصادی ونزوئلا تا جایی بالا گرفته است که آخرین اطلاعات نشان می دهد پالایشگاه های این کشور نیز به دلیل عدم اجرای به موقع تعهدات خود، - بحران در اقتصاد ونزوئلا سرانجام گریبان تنها تکیه گاه اقتصاد متزلزل این کشور را نیز گرفت.

بر این اساس تولید نفت در نزوئلا که در ماه ژوئن سال جاری میلادی به کمترین سطح در 13 سال گذشته رسیده بود، با مشکلات بیشتری برای ادامه راه مواجه شده است.

در حال حاضر شرکت ملی نفت ونزوئلا با مشکل پرداخت به موقع بدهی های خود روبه رو شده است و پالایشگاه های این کشور نمی توانند مواد خام و فرآورده های نفتی مورد نیاز امسال خود را تامین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدنیای اقتصاد، در واقع این اتفاق به معنای کاهش توان تولید و صادرات نفت از سوی بزرگ ترین دارنده منابع نفتی جهان است چراکه صنعت نفت ونزوئلا برای تجاری سازی نفت سنگین خود، به پول و خرید برخی محصولات نفتی برای رقیق کردن نفت تولیدی خود نیاز دارد.

حال ونزوئلا که در پی سیاست های پوپولیستی رییس جمهوری سابق این کشور اقتصاد خود را از دست داده است، در شرایطی به پول نقد برای خرید برخی فرآورده های نفتی برای تداوم صادرات نفت خام خود نیاز دارد که تعمیر و نگهداری تاسیسات نفتی این کشور نیز بخش دیگری از هزینه های صنعت نفت این کشور را برای افزایش تولید تشکیل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قحطی نفت در ونزوئلا

قحطی نفت در ونزوئلا