مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 19:362016-08-28ورزشي

با پایان 2 روز رقابت مدعیان در قم بسکتبالیست های نونهال قم نایب قهرمان کشور شدند


بسکتبالیست های نونهال، مستعد و آینده دار قم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و مجوز صعود از مرحله مقدماتی مسابقات بسکتبال قهرمانی پسران نونهال ایران شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، در شرایطی که هیأت بسکتبال استان قم به مدت دو روز میزبانی تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی بسکتبال رده سنی نونهالان کشور را انجام داد، بسکتبالیست های قم برای صعود از این مرحله دو پیروزی به دست آوردند و در یک بازی نیز طعم شکست را چشیدند.

تیم بسکتبال نونهالان قم در نخستین دیدار خود از مرحله مقدماتی مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور موفق به شکست تیم هیأت همدان شد اما در گام دوم برابر قوی ترین تیم این گروه یعنی هیأت قزوین نتیجه را واگذار کرد تا با عبور از سد مرکزی راهی مرحله نهایی شود.

با توجه به برنامه ریزی انجام شده از سوی فدراسیون بسکتبال، بازی های تیم بسکتبال نونهالان پسر قم در رقابت های قهرمانی کشور با حریفان خود به میزبانی سالن ورزشی شهید امجدی قم برگزار شد، بازی هایی که نماینده قم در مجموع پنج امتیاز از رقبا گرفت و به عنوان تیم دوم از گروه خود بالا رفت.

میزبانی قم از پسران بسکتبالیست شرکت کننده در رقابت های بسکتبال نونهالان قهرمانی کشور در حالی صورت گرفت که این بازی ها با حضور تیم های چهار استان حاضر در منطقه دو کشور برگزار شد و در پایان تیم های ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پایان 2 روز رقابت مدعیان در قم بسکتبالیست های نونهال قم نایب قهرمان کشور شدند

با پایان 2 روز رقابت مدعیان در قم بسکتبالیست های نونهال قم نایب قهرمان کشور شدند