مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 19:312016-08-28سياسي

معاون فرماندار سمیرم: افزایش طلاق یکی از پیامدهای شیوع اعتیاد در جامعه است


افزایش اعتیاد در جامعه به ویژه در بین جوانان زنگ خطر جدی برای خانواده ها است چرا که بسیاری از طلاق ها ناشی از روی آوردن افراد به سمت مواد مخدر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سمیرم، محمدرضا عسگریان عصر امروز در جلسه ساماندهی امور جوانان سمیرم با موضوع ازدواج ضمن گرامیداشت هفته دولت به بحث پیرامون چالش های ازدواج پرداخت و اظهار کرد: ازدواج جوانان یکی از دغدغه های اصلی جامعه امروزی است.

وی با تأکید بر فراهم نمودن زمینه مسئولیت پذیری و ازدواج جوانان گفت: بحث ازدواج تنها یک موضوع فرهنگی نیست بلکه بحث گسترده در حوزه های اقتصادی و اجتماعی را نیز شامل می شود.

معاون فرماندار سمیرم بر برنامه ریزی دقیق و تخصصی در بحث ساماندهی امور جوانان در امر ازدواج تأکید کرد و گفت: نیاز است دستگاه های مسئول با همکاری کارگروه ها و سازمان های مردم نهاد با تشکیل جلسات تخصصی به شکل جدی به آسیب شناسی این امر بپردازند و سپس نتایج آن در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح و تصمیم گیری شود.

وی با اشاره به توجه ویژه دین مبین اسلام به امر ازدواج، تصریح کرد: نهاد خانواده از قداست بالایی برخوردار است و نگاه اسلام به خانواده یک نگاه مقدس است.

عسگریان با تأکید بر آسیب شناسی ازدواج در سطح شهرستان، افزود: یک از راه های آسیب شناسی در این زمینه جمع آوری اطلاعات و آمار دقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار سمیرم: افزایش طلاق یکی از پیامدهای شیوع اعتیاد در جامعه است

معاون فرماندار سمیرم: افزایش طلاق یکی از پیامدهای شیوع اعتیاد در جامعه است