مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 19:312016-08-28سياسي

استاندار زنجان: تکنولوژی های جدید بین جامعه و کتاب فاصله انداخته اند


تجهیزات نرم افزاری و پیدا شدن تکنولوژی های جدید تحت عنوان سی دی و فلش که میلیون ها جزوه را در برمی گیرد، بین جامعه و کتاب فاصله انداخته است، - اما هیچ چیز کتاب نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از زنجان، اسدالله درویش امیری عصر امروز در بازدید از نمایشگاه کتاب زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدیدهای صنعتی خود از استان از زمان تصدی سمت استانداری اظهار کرد: این نخستین بازدید از مراکز فرهنگی استان است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی زنجان نقطه قوتی برای معرفی این مکان به نسل جوان است، گفت: جوانان با آمدن به اینجا راه آن را یاد می گیرند و این مکان باید به عنوان عبادتگاه به جوانان معرفی شوند.

استاندار زنجان تصریح کرد: وجود آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان عالم خوش نفس و عالم آگاه به زمان است، کمک می کند شرایط فرهنگی و اهداف هنری که دستگاه ها دنبال می کنند، محقق شود.

درویش امیری با اشاره به وضعیت مطالعه در جامعه گفت: با به وجود آمدن تشکیلات و تجهیزات نرم افزاری و پیدا شدن تکنولوژی های جدید تحت عنوان سی دی و فلش که میلیون ها جزوه را در برمی گیرد، بین جامعه و کتاب فاصله انداخته است، اما هیچ چیز کتاب نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار زنجان: تکنولوژی های جدید بین جامعه و کتاب فاصله انداخته اند

استاندار زنجان: تکنولوژی های جدید بین جامعه و کتاب فاصله انداخته اند