مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 17:012016-08-28سياسي

مجموعه بسیج اساتید از توانمندترین مجموعه های علمی کشور است


نایب رییس سابق مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه بسیج اساتید از توانمندترین مجموعه های علمی کشور بوده که علاوه بر جمع کردن اساتید دانشگاهی، سرمایه های اخلاقی و انقلابی نظام را جمع کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا باهنر درآستانه برگزاری اجلاس هفدهم طی گفت و گویی اظهار کرد: زمان کنونی از تاریخ انقلاب اسلامی، بسیار حساس و راهبردی بوده و همه آحاد باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری توجه به اقتصاد را مهم ترین خواسته خود بیان کرده اند باید تمام فعالیت هایی که در هر حوزه انجام می شود، رنگ و بوی پیشرفت اقتصادی به ویژه اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: گرچه ارتباطات خارجی مسئله ای مهم بوده و رویکرد دنیا را تغییر داده و ایران هراسی به کناری می رود اما باید دقت داشت که اقتصاد رکن است و در حوزه اقتصاد، تمام تکیه و نگاه ما به داخل کشور باشد و در این مسیر از تمام ظرفیت های موجود نهایت استفاده را برد.

وی با اشاره مهم دانستن علم و دانش در اسلام، خاطرنشان کرد: در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) به اینکه دانش در ثریا هم که باشد مردمان پارس آن را به دست می آورند اشاره شده و این موضوع نشان از فرهیختگی مردم ایران در طول تاریخ داشته و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه بسیج اساتید از توانمندترین مجموعه های علمی کشور است

مجموعه بسیج اساتید از توانمندترین مجموعه های علمی کشور است