مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 13:412016-08-28سياسي

فرماندار قرچک: مراحل واگذاری زمین برای ساخت آرامستان در قرچک در حال انجام است


فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به پیگیری هایی که در راستای آرامستان این شهرستان صورت گرفته است، گفت: مراحل واگذاری زمین برای ساخت آرامستان در قرچک در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از جنوب استان تهران، مسعود مرسل پور ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد باب الحوائج(ع) با گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید والامقام دولت شهیدان رجایی و باهنر به اقدامات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید در سطح شهرستان اشاره کرد و در خصوص مشکلات بیمارستان و سایر نیازمندیهای شهرستانی مواردی را مطرح کرد.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: یکی از مشکلات شهرستان قرچک با داشتن جمعیت 350 هزار نفری، نداشتن آرامستان است که با پیگیری و نامه نگاریهای انجام شده با شهرداری و شورای اسلامی مراحل واگذاری زمین آن در حال انجام است.

وی بیان داشت: بایستی برای رشد و پیشرفت شهرستان همدل و یکصدا شویم و در مقابل برخی کارهای عمرانی سنگ اندازی نکنیم.

فرماندار شهرستان قرچک در ادامه به بحث بهداشت و درمان پرداخت و گفت: ما در شهرستان قرچک رشد 200 درصدی در خصوص درمانگاه و مراکز بهداشتی داشته ایم چون در سال های قبل چهار مرکز بهداشتی در منطقه وجود داشت ولی اکنون 12 مرکز بهداشتی داریم و مرکز بهداشتی داودآباد نیز در حال تعمیر است که به زودی راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قرچک: مراحل واگذاری زمین برای ساخت آرامستان در قرچک در حال انجام است

فرماندار قرچک: مراحل واگذاری زمین برای ساخت آرامستان در قرچک در حال انجام است