مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 13:262016-08-28حوادث

رییس پلیس آگاهی استان زنجان خبر داد دستگیری سارق خودرو با 10 فقره سرقت در زنجان


سارق خودرو با 10 فقره سرقت در استان زنجان دستگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، جعفر رحمتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی روزهای گذشته چندین مورد سرقت خودرو در سطح استان زنجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به این سرقت ها موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در دست بررسی قرار گرفته است، تصریح کرد: تحقیقات گسترده با بررسی اظهارات مالباختگان توسط ماموران آغاز شد.

رییس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه در بررسی های صورت گرفته رد پای یک باند حرفه ای شناسایی شده است، افزود: ماموران در ادامه تحقیقات با استفاده از سرنخ های به جا مانده سه عضو این باند را شناسایی کردند.

رحمتی با اشاره به اینکه این اعضا در عملیاتی دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری در بازجویی های خود به 10 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه این سارقان به سرقت در استان زنجان اعتراف کرده اند، اظهار کرد: سارقان علاوه بر سرقت در زنجان به سرقت در استان های غربی کشور نیز اعتراف کردند.

رییس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه سارقان خودروها را در اختیار قاچاقچیان کالا قرار می دادند، افزود: خودروهای سرقتی از انواع خودرو ازجمله پژو 405، زانتیا، پژو پارس و پراید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس آگاهی استان زنجان خبر داد دستگیری سارق خودرو با 10 فقره سرقت در زنجان

رییس پلیس آگاهی استان زنجان خبر داد دستگیری سارق خودرو با 10 فقره سرقت در زنجان