مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 12:512016-08-28دانش

با کسب درجه عالی نخستین دانشجوی دکتری ریاضی دانشگاه تفرش فارغ التحصیل شد


نخستین دانشجوی دکتری ریاضی گرایش جبر زمینه گراف دانشگاه تفرش با دفاع از رساله خود از دانشکده ریاضی این دانشگاه فارغ التحصیل شد.

- نخستین دانشجوی دکتری ریاضی دانشگاه تفرش فارغ التحصیل شد نخستین دانشجوی دکتری ریاضی گرایش جبر زمینه گراف دانشگاه تفرش با دفاع از رساله خود از دانشکده ریاضی این دانشگاه فارغ التحصیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اراک، پیش از ظهر امروز عبدالله علی مددی با دفاع از رساله خود تحت عنوان بررسی مجموعه احاطه گر کاذب و فرآیند حذفی موازی در گراف ها با راهنمایی پروفسور دوست علی مژده و مشاوره دکتر محمد حبیبی با کسب درجه عالی موفق به پایان تحصیلات خود در این رشته در مقطع دکتری شد.

در این جلسه پروفسور مهدی علاییان از دانشگاه علم و صنعت و پروفسور علیرضا مقدمی فر از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان هیأت داوران خارجی جلسه دفاع از رساله دکتری و علی پارسیان و اسماعیل نظری از دانشگاه تفرش به عنوان داوران داخلی هیأت داوران و محمد افضلی نژاد به عنوان نماینده تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش حضور داشتند.

عبدالله علی مددی، دانشجوی ورودی دکتری 91 دانشگاه تفرش مدرک کارشناسی خود را در رشته ریاضی کاربردی از دانشگاه تفرش و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته ریاضی محض- جبر از دانشگاه شهید بهشتی اخذ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کسب درجه عالی نخستین دانشجوی دکتری ریاضی دانشگاه تفرش فارغ التحصیل شد

با کسب درجه عالی نخستین دانشجوی دکتری ریاضی دانشگاه تفرش فارغ التحصیل شد