مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 11:502016-08-28سياسي

ضرورت توسعه مناسبات همه جانبه تهران - مینسک


رییس جمهور روابط ایران و بلاروس را دوستانه و مثبت ارزیابی و بر تلاش و جدیت مسوولان دو کشور در راستای توسعه و تقویت مناسبات و همکاری های همه جانبه میان تهران- مینسک تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه و در دیدار یوری لازارچیک سفیر جدید بلاروس در ایران، با اشاره به ضرورت گسترش روابط و تعاملات همه جانبه میان دوکشور بویژه در زمینه های سیاسی، اقتصادی و تجاری، گفت: باید با برنامه ریزی برای حل و فصل هر گونه موانع احتمالی در مسیر گسترش روابط اقتصادی دو کشور، اقدام کنیم.

رییس جمهوری با اشاره به تصمیم روسای جمهور ایران و بلاروس در حاشیه اجلاس اوفا مبنی بر تدوین نقشه راهی برای توسعه همکاری های دوجانبه از سوی مسوولان کمیسیون مشترک همکاری های دو کشور، افزود: اکنون که این نقشه راه تهیه و به امضا مسئولان دو کشور رسیده باید دو طرف در راستای اجرایی و عملیاتی کردن تفاهمات تلاش کنند.

دکتر روحانی سفرهای دوجانبه روسای جمهور و مقامات ایران و بلاروس را در توسعه مناسبات و همکاری های دوکشور تاثیرگذار دانست و اظهار امیدواری کرد در آینده شاهد ارتقای همه جانبه سطح روابط تهران – مینسک باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه مناسبات همه جانبه تهران - مینسک

ضرورت توسعه مناسبات همه جانبه تهران - مینسک