مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1395 ساعت 10:052016-08-28سياسي

حساب های بانکی بورسی های متخلف مسدود می شوند


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشبه) مقرر کردند اعطای مجوز توسط سازمان بورس به شرکت ها پس از ارائه گزارش های مالی حسابرسی شده مجاز است و در صورت تخلف از اجرای این بند حساب های بانکی اعضای هیات مدیره شرکت های مشمول با اعلام سازمان .

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 109 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشبه) مقرر کردند اعطای مجوز توسط سازمان بورس به شرکت ها پس از ارائه گزارش های مالی حسابرسی شده مجاز است و در صورت تخلف از اجرای این بند حساب های بانکی اعضای هیات مدیره شرکت های مشمول با اعلام سازمان بورس و حکم کرجع قضایی مسدود خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس، جهت رفع ایران شورای نگهبان طرح اصلاح موادی از قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 را بررسی و تصویب کردند.

به موجب مصوبه مجلس مرجع ثبت شرکت ها مکلف است امور ثبتی مربوط به شرکت هایی که موضوع این بند هستند را در صورت دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار انجام دهد.

اعطای مجوز توسط سازمان مذکور صرفاً پس از ارائه گزارش های مالی حسابرسی شده توسط اشخاص حقوقی موضوع این بند به سازمان بورس و اوراق بهادار مجاز است و سازمان مکلف انتشار این اطلاعات می باشد؛ نحوه و سطح دسترسی عموم به اطلاعات شرکت ها با رعایت سایر موارد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب های بانکی بورسی های متخلف مسدود می شوند

حساب های بانکی بورسی های متخلف مسدود می شوند